سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دست از گناه برداشتن آسانتر تا روى به توبه داشتن . [نهج البلاغه]
توپ طلایی
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 7
  • مجموع بازدیدها: 13479

    » درباره من
    توپ طلایی
    nosyboy

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    اسفند 1387

    » لوگوی وبلاگ

    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» فرگوسن:ناراحتم اما راضی .

    سرآلکس فرگوسن در پایان بازی تیم‌های اینتر و منچستریونایتد از نتیجه ی بازی ابراز ناراحتی کرد ولی از عملکرد سنجیده ی تیمش در میدان ابراز رضایت داشت.

    پیکار رفت اینتر و شیاطین سرخ در ایتالیا برنده و گلی در بر نداشت، تا دیدار برگشت سرنوشت تیم‌های صعود و سقوط کننده را رقم بزند.

    سرمربی منچستر یونایتد پس از این تساوی بدون گل از این که تیمش از فرصت‌های به دست آمده، نتوانست استفاده کند، ناراحت بود با این حال عنوان کرد که تیمش عملکردی سنجیده و قابل قبول داشته و از آن راضی بود.

    فرگوسن در نشست خبری پایان بازی گفت: فکر می‌کنم، زمانی که تیم در چنین مسابقه‌ای نمی‌برد ناراحت کننده است. فرصت‌های کافی برای گلزنی داشتیم و خوب هم بازی کردیم در " اولدترافورد" کارنامه خوبی داریم . اکنون در خانه باید به پیروزی برسیم. تازه نیمی از راه را پشت سر گذاشته‌ایم.

    سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ افزود: دوسال پیش اینجا [ در مرحله نیمه نهایی ] به میدان باختیم، با این حال در این بازی نشان دادیم که پیشرفت کرده‌ایم. به [ وین ] رونی در ابتدا استراحت دادم، چرا که او در 7 هفته گذشته تنها یک بازی را به طور کامل و 90 دقیقه انجام داده بود. از یک هفته ی پیش [رایان] گیگز را در نقش هافبک مرکزی قرار دادم. او هم کارش را به خوبی انجام داد. [ دیمیتار] برباتف هم همین حالت را داشت. او در خط حمله رویایی بود.

    [کریستیانو] رونالدو هم بسیار خوب بازی کرد اما می‌شد دید که [سانتون ] بازیکن جوان اینتر چه قابلیتی دارد. او با آن که بسیار جوان است، اما بسیار قدرتمندانه بازی کرد.

    فرگوسن که تاکنون تیمش را دوبار قهرمان این رقابت‌ها کرده در پایان گفت: تیم من عملکرد سنجیده‌ای داشت. با این حال در بازی 2 هفته آینده در اولدترافورد باید بسیار با تمرکز باشیم. همیشه در خانه می‌توان گل خورد. اینتر از این بازی تدافعی‌تر به میدان خواهد آمد. ما همیشه روبه جلو بازی می‌کنیم و در بازی برگشت هم این کار را خواهیم کرد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » nosyboy ( دوشنبه 87/12/12 :: ساعت 3:33 عصر )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نتایج هفته ی بیست و چهارم لالیگا
    پیروزی چلسی و منچستر یونایتد
    پیروزی رم.اینتر.یوونتوس در هفته ی 25سری آ
    سپاهان هفتم؛ و پارس جنوبی دهم شد.
    دوئـل فـرگـوسن ــ مـورینـیو بـرنـدهای نـداشت .
    [عناوین آرشیوشده]