سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]
توپ طلایی
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 7
  • مجموع بازدیدها: 13472

    » درباره من
    توپ طلایی
    nosyboy

    » پیوندهای روزانه

    » آرشیو مطالب
    اسفند 1387

    » لوگوی وبلاگ

    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» مورینیو:برای تماشاگران متاسفم .

    "آقای خاص" پس از بازی رفت تیم‌های اینتر و منچستر یونایتد گفت نیمه‌ی دوم این بازی؛ او به مسابقه برگشت امیدوارمی‌کند.

    ژوزه مورینیو پس از پایان بازی سه‌شنبه شب ورزشگاه جوزپه مه آتسا از "ژولیو سزار" دروازه‌بان برزیلی‌اش ستایش کرد.

    این مربی پرتغالی در نشست خبری پایان بازی گفت: فکر می‌کنم، تساوی بدون گل برای ما نتیجه خوبی است. زمانی که پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم، در بازی خانگی برابر دپورتیوو لاکرونیا [در مرحله نیمه نهایی] به تساوی بدون گل رسیدیم و در بازی برگشت کار را تمام کردیم.

    سرمربی اینتر ادامه داد: « در منچستر بی‌چون و چرا روبه جلو بازی نخواهیم کرد، چرا که آنها در ضد حمله‌ها بسیار خطرناک هستند. آنها به واقع بازیکنانی سرعتی هستند این بازی برای آنها ایده‌آل بود، اما آنها گلزنی نکردند چرا که ژولیو سزار در نیمه نخست در آمادگی آرمانی‌اش بود و ما درنیمه دوم نیز بهتر از آنها بازی کردیم. فکر می‌کنم، شانس صعود دو تیم 50 ـ 5 باشد. زمانی که دو تیم بزرگ برابر هم قرار می‌گیرند، تعیین کردن نتیجه در طول یک بازی بسیار دشوار شده است.

    مورینیو درباره بازی هم گفت: مشکل ما در نیمه نخست منچستر یونایتد بود. آنها تیم برجسته‌ای هستند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم . آنها در 20 دقیقه نخستین نیمه دوم به میانه زمین ما نیامدند. برای تماشاگران متاسفم که گلی در این بازی زده نشد. با این حال فکر می‌کنم، بازی خوبی بود. اکنون در اولدترافورد نباید ببازیم. برای آنها هم کار سخت خواهد بود چرا که می‌خواهند برنده بشوند. ما با به ثمررساندن تنها یک گل می‌توانیم زندگی را برایشان دشوار کنیم. باید در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها گل زده و فضاها را برایشان تنگ‌ کنیم.

    این مربی که پس از قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان به دنبال دومین عنوان خود با اینتر است، در پایان هم گفت: [داویده] سانتون دیگر یک استعداد نیست. او در حال حاضر بازیکنی بزرگ است.

    او در این بازی برابر کریستیانو رونالدو بازی فوق‌العاده‌ای را انجام داد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » nosyboy ( دوشنبه 87/12/12 :: ساعت 3:33 عصر )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نتایج هفته ی بیست و چهارم لالیگا
    پیروزی چلسی و منچستر یونایتد
    پیروزی رم.اینتر.یوونتوس در هفته ی 25سری آ
    سپاهان هفتم؛ و پارس جنوبی دهم شد.
    دوئـل فـرگـوسن ــ مـورینـیو بـرنـدهای نـداشت .
    [عناوین آرشیوشده]